Finanțare pentru echipamente stomatologice prin programul Hipocrate Discount - LIBRA INTERNET BANK 

 

Poti alege o finantare RAPIDA de 6 sau 12 sau 24 rate lunare egale FARA dobanda. Suma maxima care poate fi finantata este de pana la 250.000 lei.

*Documente necesare evaluarii economice:


1. Ultimul bilant anual depus + balanta aferenta si recipisa.
2. Ultimele 3 balante inchise, din care ultima sa nu fie mai veche de 3 luni.


Termenul de analiza si acordare: aproximativ 7-14 zile din momentul in care ati prezentat toate documentele solicitate de catre banca.

 

Afacerile presupun flexibilitate, iar flexibilitatea implica existenta unui adevarat parteneriat. De aceea, impreuna cu Libra Internet Bank suntem de 20 de ani partenerii medicilor stomatologi.

 

Nu trebuie sa te deplasezi la banca pentru semnarea documentelor.

 

Cei mai buni parteneri pe care ii poti avea sunt cei care iti inteleg business-ul, cunosc domeniul in care activezi si care sunt modalitatile prin care poti atinge obiectivele pe care ti le-ai propus. Vestea buna pentru medicii stomatologi din Romania este ca astfel de parteneri exista si au de partea lor expertiza dovedita de rezultate si o experienta de 20 de ani in finantarea sectorului medicinei dentare.

 

Pentru detalii suplimentare: Alexandru Raducanu, tel: 0748.884.317

 

Lista documentelor necesare pentru dosarele de finantare in programele pentru rate fara dobanda

 

  1. Documentatie juridica:

A. Pentru SRL-uri:

a) Actul constitutiv;

b) Certificat de inregistrare emis de ONRC;

c) Cartea de identitate pentru fiecare Asociat si administrator;

d) Certificatul de inregistrare emis de Ministerul Sanatarii (RUCM) si avizul de functionare al cabinetului/clinicii – OBLIGATORIU;

e) Pentru administrator – carnetul de medic care sa contina viza la zi (daca viza este expirata, se va pune conditie de reinnoire viza in cel mult 30 de zile de la utilizare)

 

B. Pentru PFA-uri fie inregistrare la ONRC fie la ANAF:

a) Certificat de inregistrare emis de ONRC sau CIF-ul emis de ANAF;

b) Cartea de identitate pentru titular;

c) Certificatul de inregistrare emis de Ministerul Sanatarii (RUCM) si avizul de functionare al cabinetului/clinicii – OBLIGATORIU

d) Pentru administrator – carnetul de medic care sa contina viza la zi (daca viza este expirata, se va pune conditie de reinnoire viza in cel mult 30 de zile de la utilizare)

 

2. Documentatie financiara:

A. Pentru SRL-uri:

a) Ultimul bilant depus la ANAF + balanta de verificare aferenta si recipisa de depunere (atat bilantul cat si recipisa trebuie sa fie cele descarcate de pe ANAF din SPV ce contin semnatura ANAF)

b) Ultimele 3 balante de inchidere, din care ultima sa nu fie mai veche de 3 luni. (Ex: Daca azi suntem in Aprilie se vor cere balantele pentru lunile: Dec, Ianuarie si Februarie, deoarece Martie are termen de depunere 25 Aprilie.

 

B. Pentru PFA-uri fie inregistrare la ONRC fie la ANAF:

a) Ultima declaratie unica depusa la ANAF + recipisa de depunere (sa fie variantele descarcate din SPV care contin semnatura)

b) Copii ale registrului de incasari si plati cu ultimele 3 luni, dar ultima luna sa nu fie mai veche de 3 luni de la momentul analizei.