Chat with us, powered by LiveChat
Prin utilizarea acestui site va exprimati acordul cu privire la politica noastra de cookie-uri. - Citește mai multe -

Comanda

Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una din modalitatile indicate. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

Pasii ce trebuie urmati pentru a finaliza comanda:

- In cazul in care nu aveti cont, trebuie sa va creati unul, si sa va autentificati cu user si parola si sa incepeti cumparaturile

- Alegeti produsele. In cazul in care nu gasiti un produs, este indicat sa folositi bara de cautare din partea de sus a site-ului

- Adaugati in cos produsele si finalizati comanda. Inainte de a finaliza comanda, puteti vizualiza cosul de cumparaturi, sa il actualizati sau sa il anulati.

Livrare

Informatii despre livrarea produselor

  • Livrarile se fac pe baza de comanda, prin curierat rapid, in zilele lucratoare de Luni pana Vineri intre orele 09:00-18:00.
  • Toate conditiile de livrare care se vor enumera mai jos sunt valabile in conditiile livrariii prin Fan Curier.
  • Toate produsele se pot ridica si personal de la sediul HTP Medical: sediul Bulevardul Expozitie, Nr. 1K, Sector 1, Bucuresti , program lucru: Luni-Vineri 09:00-18:00.
  • In tara livrarea se face prin curierat rapid in termen de 24 sau 48 ore lucratoare.
  • Serviciile suplimentare solicitate de Cumparator (cum ar fi: livrare matinala, livrare sambata, livrare urgenta) vor fi suportate de catre Cumparator in conditiia in care acestea presupun un cost suplimentar la transport solicitat de firma de curierat.
  • Reclamatiile referitoare la conditia si starea ambalajelor coletelor (ambalaje strivite, gaurite, deteriorare sau scurse) se fac la livrare, pe loc, curierului care livreaza coletele. Raspunderea pentru transportul coletelor revine exclusiv firmei de curierat care livreaza produsele, de accea noi nu vom putea despagubi un colet care are ambalajul deteriorat dar a fost acceptat de catre Cumparator, fara obiectii la livrare.
  • Pentru a urmari statusul livrarii dumneavoastra - nota de transport poate fi urmarita pe site-ul firmei de curierat prin care s-a expediat coletul.